poniedziałek, 25 maja 2020

26.05.2020 - wtorek - NASZA MAMA CZARODZIEJKA cz.1

Witam Was na kolejnych zajęciach !

Mam nadzieję, że nie zapomnieliście o dzisiejszym święcie i złożyliście już swoim Mamusiom życzenia! 🌷🌺🌻

Ode mnie dla Waszych Mam piosenka :






Dzisiaj i jutro będziemy realizować temat związany z książką pt. „ Nasza mama czarodziejka” – z pewnością niektórzy z Was czytali całą książkę lub jej części. Polecam przeczytać całość.

Proszę abyście teraz otworzyli podręczniki na str. 36 i razem z lektorem przeczytali fragment książki noszący tytuł : „Czar dla mamy”

 
Po wysłuchaniu opowiadania odpowiedzcie ustnie na pytania:
1. Kto jest bohaterem opowiadania?
2. Z jakiej okazji dzieci chciały przygotować     
    niespodziankę dla mamy ?
3. W jaki sposób bohaterowie planowali uczcić imieniny  
    mamy?   
4.Co posłużyło rodzinie za latającą maszynę?
5.Co w czasie podróży zobaczyli bohaterowie 
   opowiadania?  
6.Co wydarzyło się w czasie lotu?
7.W jaki sposób można świętować imieniny lub urodziny  
   członków rodziny? 



Otwórzcie teraz zeszyty ćwiczeń z j. polskiego i wykonajcie ćwiczenia ze str.38 i 39.

DLA CHĘTNYCH - do posłuchania 
Tutaj możecie posłuchać innych fragmentów książki
pt. „Nasza mama czarodziejka"



                  
    

    




PRZERWA : czas na drugie śniadanie i przypomnienie piosenki




MATEMATYKA
W dalszym ciągu dodajemy i odejmujemy liczby
trzycyfrowe. Proszę otwórzcie zeszyt  ćwiczeń z matematyki i wykonajcie ćw . ze strony 26 i 27.
Myślę, że nie sprawią Wam kłopotu.- pomóżcie sobie rysunkami przy zadaniach – moja podpowiedź niebieska pchełka oznacza setkę a żółta dziesiątkę. Powodzenia.


W-F
Czas na zajęcia z w-f , przygotujcie się odpowiednio i zaczynamy;




Kończymy na dzisiaj - pozdrawiam do jutra 👋

2 komentarze:

  1. Mojej mamie bardzo podobała się piosenka.

    Pozdrawia Piotr

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama się aż popłakała z wzruszenia😢

    OdpowiedzUsuń