piątek, 22 maja 2020

25.05.2020 - poniedziałek - ŚWIĘTO RODZINY CZ.2

Dzień dobry 

Dziś kontynuujemy temat Święto rodziny.


EDUKACJA POLONISTYCZNA

W podręczniku na s. 30 - 31 czeka na Was kolejna notatka kronikarska – "Dzień Rodzin w naszej klasie".
Korzystając z wpisu jako źródła informacji, odpowiedzcie na pytania:

  1. Jaka uroczystość odbyła się w klasie 15 maja?
  2. Jak wyglądały przygotowania do niej?
  3. Dlaczego klasa podzieliła się na grupy?
  4. Za co były odpowiedzialne poszczególne zespoły?
  5. Jakie atrakcje przygotowano na to święto?

W ćwiczeniach z języka polskiego wykonajcie zadania ze stron: 34 - 35. Przed wykonaniem zadania 7 i 8 zapoznajcie się z informacjami poniżej:


DZI
Kiedy piszemy?
Dzi - piszemy przed samogłoskami.
Wymieńcie teraz wszystkie samogłoski samodzielnie.
Udało się?
to dla przypomnienia:


np. 
dzień
dziecko
dziadek
dziąsła

Myślę, że teraz zadania nie sprawią Wam najmniejszego problemu :)

Dziś w ramach zajęć ruchowych mam dla Was ciekawe zadanie:


MATEMATYKA
W dalszym ciągu zajmujemy się liczbami trzycyfrowymi. 
Dzisiaj będziemy porównywać liczby.
Ćwiczyliśmy porównywanie na liczbach mniejszych.
Przypomnijcie sobie oglądając filmiki:



     Wykonajcie teraz ćwiczenia ze str. 24 i 25.

Dla chętnych ćw. 7 i 8. 

A na wspólny czas z rodziną dla chętnych proponuję 
- quiz rodzinny:
Quiz rodzinny - kliknij

 - wspólne gotowanie - rondelkologia "owocowe zwierzęta" - podręcznik strona 32.


P.S.

 PRZYPOMINAJKA 
Jutro jest Dzień Mamy !!! mam nadzieję, że nie zapomnieliście😀 . Posyłam Wam kilka propozycji w jaki sposób uczcić ten dzień. Obejrzyjcie prezentację, może skorzystacie z jakiegoś pomysłu.

PROPOZYCJE - kliknij

Miłego świętowania!

5 komentarzy:

  1. piękne propozycje ale
    ja zrobiłam już prezent:KILKA PAR KOLCZYKÓW ZROBIONYCH RĘCZNIE
    🤩👩💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny quiz, uśmialiśmy się z rodzicami i moim bratem.

    Pozdrawia Piotruś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Dzisiaj było mało lekcji.
    Pozdrawiam Lenka Żurek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pomysły ale ja zrobiłam dla mamy portfelik z papieru i włożyłam do niego mini laurkę :)
    Nadia

    OdpowiedzUsuń