wtorek, 21 kwietnia 2020

Lekcja 23.04.2020 (czwartek)


Dzień dobry!!

Dziś omówimy kolejny temat z działu od projektu do realizacji. Dowiemy się kto buduje domy.

Otwórzcie proszę podręcznik na stronie 50-51, zerknijcie na ilustracje i przeczytajcie wiersz. Po przeczytaniu spróbujcie ustnie odpowiedzieć na pytania 1-3.


Przeczytajcie wyrazy na marginesie strony 51 i 

ZAPAMIĘTAJCIE!!

W zakończeniach męskich nazw wyrazów piszemy -arz !!!

Poćwiczmy teraz tę zasadę ortograficzną w kilku quizach!

1. EDUELO

2. Quiz

Teraz jak już dobrze wiecie jak pisać nazwy męskich zawodów wykonajcie zadania ze stron 56 i 57 w ćwiczeniach.

Czas na trochę ruchu... miłej zabawy:



Z matematyki nadal ćwiczymy mnożenie i dzielenie w zakresie 100. Wykonajcie zadania ze stron 46 i 47 według poleceń, a zdjęcie zadania 7 prześlijcie mi do oceny na e-maila.

Kończąc poćwiczmy śpiewanie naszej piosenki:




Na dziś kończymy. Życzę miłego dnia Wasza Pani Bożenka :)

6 komentarzy:

  1. Dzień dobry
    Mój wynik Quizu to 10/10 (:

    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Skończyłem już lekcje,pozdrawiam wszystkich życzę miłego dnia.

    Piotruś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam wynik z quizu 10/10.
    Lenka Zurek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wynik z quizu 10/10.
    Lenka Zurek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bezbłędnie :) Pozdrowienia dla wszystkich.
    Zuzia U.

    OdpowiedzUsuń
  6. Quiz był fajny, mam komplet punktów. Chciałabym też więcej zadań z escape room. Pozdrawiam całą klasę i Panią Bożenkę!
    Jagódka

    OdpowiedzUsuń