poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Lekcja 15.04.2020 (środa)

Witajcie po świętach!!

Na początku bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie otrzymane życzenia. Jak Wami minął ten czas? odpoczęliście? Niestety czas kwarantanny został przedłużony i nie możemy się jeszcze zobaczyć w szkole, ale musimy dać rade, kto jak nie 2c 😄👍💪


W tym tygodniu wybierzemy się w podróż szlakiem zabytków Krakowa. Dowiecie się jak powinien zachowywać się uważny turysta, dowiecie się co to jest manufaktura, oraz czym jest pomnik przyrody i rezerwat przyrody. Gotowi na nową podróż? Zaczynamy!!!
Przeczytajcie opowiadanie Ireny Landau pt."Zwiedzamy zabytki" (podręcznik str. 26-28)
Następnie sprawdźcie zrozumienie tekstu odpowiadając na pytania:

QUIZ

Ile punktów Wam się udało zdobyć?
Obejrzyjcie teraz uważnie film o Krakowie,



oraz wysłuchajcie legendy o hejnale mariackim


Teraz zapiszcie notatkę w zeszycie z języka polskiego:

Dla tych co chcą dowiedzieć się więcej zapraszam na "wycieczkę" po zabytkach Krakowa:



Uzupełnijcie ćwiczenia z języka polskiego: s.28 - 31 zgodnie z poleceniami.

Czas na trochę ruchu, zapraszam do zabawy:



Dziś dużo się już napracowaliście, więc zrobimy dzień bez matematyki. Życzę miłego popołudnia i do zobaczenia jutro!

Pani Bożena







9 komentarzy:

  1. Zdobyłam 8\8 punktów w quizie!
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zdobyłam 8\8 punktów w quizie!
    Zuzia Ustarbowska

    OdpowiedzUsuń
  3. 8/8 ;) Chciałabym zwiedzić Kraków wydaje mi się bardzo ciekawym miastem -Julia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie z quizu wyszlo 8 punktow.
    Bardzo ciekawa lekcja o Krakowie.Piekne zabytki,musze je zobaczyc.
    Lenka Żurek

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem, że plakat "Zabytki Krakowa" będziemy robili po powrocie do szkoły?
    Zuzia U.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdobyłam 8/8 punktów w quizie :D!!
    Nadia

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam komplet punktów w quizie :) Fajnie byłoby pojechać do Krakowa, najbardziej chciałabym zobaczyć Smoczą Jamę.
    Jagódka

    OdpowiedzUsuń