poniedziałek, 23 marca 2020

Lekcja 24.03.2020

Dzień dobry

Witam Was serdecznie w kolejnym dniu nauki. Zaczynamy od matematyki. Uczyliśmy się dodawać z przekroczeniem progu dziesiątkowego - czas teraz na odejmowanie. Zobaczcie film :

FILMIK

Dziś popracujemy z rozpisywaniem tych działań, abyście wiedzieli co skąd się wzięło,
dlatego zapisujemy w zeszycie z matematyki:
Pomocniczo użyłam kolorów, abyście widzieli skąd biorą się konkretne liczby.

Następnie proszę, aby każdy z Was 5 razy zakręcił kołem. Wylosowane działania zapisujecie w zeszycie i rozpisujecie... tak, tak rozpisujecie! Wiem, że wielu z Was jest mistrzami matematyki i potrafi już to zrobić w pamięci, ale dziś rozpisujemy ;)

RULETKA MATEMATYCZNA

Chwila przerwy, zatem wykonaj 10 przysiadów i 10 pajacyków, napij się wody i wróć do zadań ;) 

Wykonaj teraz zadania 1-5 ze stron 12-13. Zadanie 6 i 7 jest dla chętnych.

Z języka polskiego ćwiczymy czytanie na stronie 84 w podręczniku.

Ostatnie zadanie na dziś  - praca plastyczno- techniczna "Bocian"

 Potrzebne materiały: rolka papierowa, blok biały techniczny, lub zwykły, klej, nożyczki, marker, mazaki czy kredki.
Rolkę otocz białą kartką. Następnie wytnij głowę, dziób, skrzydła, nóżki i przyklej do rolki (jeśli nie masz czerwonej kartki użyj białej i pokoloruj ją na czerwono). Skrzydła pomaluj na czarno, tak jak na obrazku, dorysuj oczy. Gotowe!:) 






7 komentarzy:

  1. Bocian wyszedł wspaniały. Fajna zabawa z mamą. Zuzia Ustarbowska

    OdpowiedzUsuń
  2. Robienie bociana to super zabawa :) chcemy więcej takich zadań :) Nadia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że podobają Wam się moje pomysły. Chętnie zobaczę Wasze bociany. Jeśli chcecie możecie wysłać mi ich zdjęcie na e-maila bozena8503@gmail.com
    A dla chętnych może kwiaty ze str. 43 w ćwiczeniach z języka polskiego?

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi bardzo spodobał się pomysł na kalendarz pogody☺️ pozdrawiam Wszystkich. Miłosz☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ten pomysł się podoba . Pozdrowienia dla wszystkich.Nadia

      Usuń
    2. Pozdrowienia Miłosz dla Ciebie i Twojej rodziny 😊

      Usuń
  5. Zrobienie tego bociana było fajne i mój brat też się przyłączył ;)

    OdpowiedzUsuń