poniedziałek, 30 marca 2020

Lekcja 1.04.2020 (środa)

Dzień dobry, witam wszystkich moich uczniów i ich rodziców!

Część z Was zrobiła już kalendarz pogody. Jeśli macie już gotowy wyślijcie mi go na e-maila bozena8503@gmail.com, a ja Wam go ocenię. Kto jeszcze robi, lub zaczyna go robić to nie ma problemu, czekam na Wasze prace do 10.04. 
A teraz zaczynamy, dziś napiszecie niezapowiedziany sprawdzian z całego roku, przygotujcie piórnik, wykonajcie wszystko samodzielnie, życzę powodzenia 

ROCZNY SPRAWDZIAN KLASA 2 
😁😊😁😊

Dziś wysłuchajcie listu od Henia. Otwórzcie podręczniki na stronie 16 - 17 i w trakcie słuchanie śledźcie tekst wzrokiem:
Listy do Hani i Henia - "Kup mi,kup!"

Aby sprawdzić, czy uważnie słuchaliście nagrania odpowiedzcie ustnie na następujące pytania:
- Co rodzice kupili Heniowi, gdy powiedział im, że jego zdaniem to niesprawiedliwe, że kupują tak wiele rzeczy nienarodzonej siostrze, a jemu nic?
- Dlaczego Henio nie był zadowolony z zakupów?
- Co wówczas tata powiedział Heniowi?
- Jak rodzice "zaszaleli" z powodu zbliżających się narodzin siostry Henia?
- Jak Henio spędził wieczór z rodzicami i babcią?

Gotowe? Super, na pewno wszyscy dobrze odpowiedzieliście na powyższe pytania.
Przechodzimy do ćwiczeń, proszę wykonać strony: 16 i 17 w ćwiczeniach z języka polskiego.

Czas na przerwę, poruszajcie się trochę, napicie się wody i wracajcie do pracy. Moja propozycja na dziś:

TAJEMNICZE OKIENKA

Matematyka

Dziś nauczymy się jak dodawać do siebie dwie liczby dwucyfrowe. Są trzy sposoby takich obliczeń. Zapoznajcie się z nimi uważnie w podręczniku na stronie 104. Gotowe? Napiszcie w komentarzu, który z tych sposobów jest dla Was najłatwiejszy - Igi, Olafa czy Zuzi? Ten najłatwiejszy sposób, będzie Waszym sposobem rozwiązywania tego typu działań.  Wyciągnijcie zeszyty i zapiszcie temat lekcji:
Wykonajcie zadania 1,2 i 3 ze strony 22-23. Zadanie 4 i 5 jest dla chętnych.

A na koniec... Zadania dla chętnych.. Czekam na informacje ile macie dobrych odpowiedzi: 
ZADANIA TEKSTOWE

Mam nadzieję, że moje żarty prima - aprilisowe 2as rozbawiły 😉😁

Życzę miłego dnia, czekam na Was jutro :)

13 komentarzy:

  1. Dzień dobry,
    ja dodaję sposobem Olafa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dowcipne zadania z treścią 6/6 :)
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry,
    Ja wybrałem sposób Zuzi, uśmiałem się rozwiązując
    test.
    Pozdrawiam Panią i Was wszystkich;) Piotruś

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najłatwiejszy był sposób Igi. Pozdrawiam . Nadia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry, tutaj Zuzia. Żarty były bardzo śmieszne i fajne a z testu prima - aprilisowego dostałam 6/6 pkt.:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. A sposób dodawania wybrałam oczywiście Zuzi :);):);) Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  7. Żart się udał pozdrawiam Milenka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry!!! Ale nas Pani nabrała 👍😅. Sposób Zuzi jest najlepszy.pozdrawiam Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałem sposób Zuzi, a z "bardzo trudnych" zadań tekstowych dostałem 6/6. Miłosz.Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki żart ;) Bardzo mi się podało, i wybieram sposób Zuzi !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Żart bardzo mi się podobał :) Wybrałam sposób Igi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń